Rozliczarka – wpłatomat

Wpłatomat jest samoobsługowym urządzeniem umożliwiającym odczyt raportów sprzedaży z kart pamięci bileterek autobusowych Emar‑105 i Emar‑05 oraz deponowanie gotówki.

Urządzenie może współpracować z programem Kasa konduktorska po instalacji modułu obsługi wpłatomatu. Program umożliwiający zmianę parametrów rejestracji wpłatomatu instalowany jest w folderze programu Kasa konduktorska przy instalacji modułu obsługi wpłatomatu.

Aplikacja umożliwia:

  • odczyt raportów sprzedaży z kart pamięci bileterek autobusowych Emar‑105 i Emar‑05 oraz deponowanie gotówki;
  • zapisywanie plików z informacją o wpłatach do folderu z raportami odczytanymi przez rejestrator raportów;
  • rejestracje wpłat w raporcie kasowym programu Kasa konduktorska lun PP-Bilety z plików zapisywanych przez urządzenie;
  • przegląd historii zdarzeń na stanowisku;
  • przegląd informacji o włożonych kartach pamięci;
  • przekazywanie danych dodatkowych (np. lista kart zastrzeżonych) dla kierowców;
Wpłatomat musi być połączony siecią lokalną z komputerem, na którym zainstalowany jest program Kasa konduktorska oraz program "Wpłatomat – parametry". Na dysku komputera wpłatomatu udostępniony jest folder "Rozliczarka", w którym zainstalowany jest program służący do odczytywania raportów z kart pamięci. W folderze "Rozliczarka" utworzony jest folder "Raporty", w którym zapisywane są pliki z raportami bileterek oraz dane wpłat, a także folder "ZbioryA", do którego powinny być zapisywane zbiory z rozkładami jazdy dla bileterek oraz pliki z danymi kart pamięci oraz pracowników uprawnionych do wykonywania wpłat.

Oprogramowanie przeznaczone jest do pracy w środowisku Microsoft Windows.

Oferujemy kompleksową obsługę serwisową zakupionego oprogramowania.

Obsługa serwisowa oferowana jest razem z aplikacjami Przewozy pasażerskie i Kasa konduktorska lub PP-Bilety. Jeśli masz już podpisaną umowę serwisową, razem z programem Rozliczarka – wpłatomat zaproponujemy rozszerzenie umowy serwisowej o nowy moduł systemu.

Jeżeli chcesz:

  • otrzymywać bezpłatnie nowe wersje programu,
  • mieć dostęp do bezpłatnych konsultacji telefonicznych bądź mailowych,
  • zapewnić sobie rabat przy zakupie szkoleń,

podpisz umowę serwisową.

Szczegółowe informacje i zamówienia – w Biurze Obsługi Klienta.