Kontakt

Adres:

Biuro w Grodzisku Mazowieckim
ul. I. Paderewskiego 8
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Tel./faks: (+48) 22 755 86 32, 22 755 80 65
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Telefoniczna pomoc techniczna dostępna jest
w dni robocze w godzinach 8.00–16.00.

 

 

W czasie konsultacji istnieje możliwość pomocy poprzez zdalny pulpit. Do połączenia wymagany jest program AMMYY. Można go pobrać ze strony: http://www.ammyy.com/AA_v3.exe

Konto PKO BP S.A.

Nr: 67 1020 1055 0000 9802 0017 7139

Każdy produkt objęty jest 12-miesięczną gwarancją. Gwarancja obejmuje funkcjonowanie programu zgodne z jego dokumentacją. Nabywca oprogramowania może także korzystać z pomocy technicznej, świadczonej przez Biuro Obsługi Klienta. Pomoc można uzyskać telefonicznie, mejlowo, a w  przyszłości także za pośrednictwem strony internetowej – w Strefie Klienta.
Dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta, będziesz poproszony o imię i nazwisko oraz nazwę firmy, którą reprezentujesz. Ważne jest, abyś przygotował sobie podstawowe informacje dotyczące problemu, z którym się zwracasz. W celu zdiagnozowania problemu możesz zostać poproszony o podanie wersji programu, z którego korzystasz, wersji systemu operacyjnego, nazwy programu antywirusowego itp. W szczególnych przypadkach potrzebne będzie nadesłanie mejlem archiwizacji baz danych i ustawień.

W czasie konsultacji istnieje możliwość pomocy poprzez zdalny pulpit. Do połączenia wymagany jest program AMMYY (Pobierz AMMYY).
Nawiązując umowę serwisową, otwierasz sobie dostęp do aktualizacji oprogramowania. Oprogramowanie firmy Informica dostosowuje się do zmieniających się przepisów związanych z przewozami pasażerskimi. Nasi abonenci mają więc możliwość ulepszania swoich systemów informatycznych i wzrastać dzięki nim na rynku transportu publicznego. Abonament bądź umowa serwisowa zwiększa Twoje bezpieczeństwo pracy.
Aby móc ustosunkować się do poruszonego przez Ciebie problemu, gdy zadajesz nam pytanie za pośrednictwem Formularza kontaktowego, prosimy Cię o podanie danych kontaktowych, takich jak Twoje imię i nazwisko, adres mejlowy oraz telefon kontaktowy. Chcemy wiedzieć, jaką firmę reprezentujesz i gdzie mieści się jej siedziba.
Gdy zamawiasz wersję demonstracyjną naszego produktu, wymagamy byś podał swoje imię i nazwisko, adres mejlowy oraz telefon kontaktowy. Chcemy także wiedzieć, kogo reprezentujesz, znać adres firmy oraz jej NIP.
Jeśli skontaktujesz się z jednym z pracowników naszego Biura Obsługi Klienta, zostaniesz poproszony o podanie imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego, adresu mejlowego lub numeru swojego telefonu. Czasem musimy także wiedzieć, kogo reprezentujesz.
Automatycznie zbierane są informacje niebędące danymi osobowymi. Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej zarejestrujemy np. Twój adres IP, nazwę domeny, typ przeglądarki, którą się posługujesz, typ używanego przez Ciebie systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu Twojego monitora itp.

Dane zbierane za pośrednictwem formularza zapytań dostępnego na naszej stronie internetowej wykorzystujemy wyłącznie do dostarczenia Tobie odpowiedzi na poruszany problem. Dane zbierane, gdy zamawiasz wersję demonstracyjną produktu, wykorzystujemy by móc dostarczyć Ci nasz program komputerowy do testów oraz w celach marketingowych, byś otrzymał wszystkie niezbędne informacje o produktach i usługach, którymi możesz być zainteresowany w przyszłości.

Dane zbierane przez konsultantów naszego Biura Obsługi Klienta są konieczne, byś mógł skorzystać z ich pomocy. Przechowujemy je, pragnąc aby nasze kontakty były bardziej „osobowe” i abyśmy mogli lepiej diagnozować Twoje problemy.

Dane zbierane automatycznie są używane do analizy zwyczajów użytkowników na naszej stronie internetowej oraz personalizacji jej zawartości.
W miarę potrzeb i możliwości będziemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem Twojego adresu mejlowego, telefonu, a w sytuacjach szczególnych za pośrednictwem poczty.
Uważamy, że posiadanie właściwych i aktualnych informacji o Tobie i Twoich preferencjach jest ważne, abyśmy mogli odpowiednio służyć Twoim interesom. Możesz uaktualnić informacje o sobie, które nam przekazałeś. Możesz zrobić to sam, logując się w Strefie Klienta i edytując profil. Możesz wysłać do nas mejl lub skontaktować się z nami telefonicznie.
Jeżeli wolisz, aby Twoje dane osobowe nie były przez nas przechowywane, skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki internetowej podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli, jakie informacje Ci wyświetlić.
Zabezpieczenie danych osobowych ma dla nas wysoki priorytet. Dbamy o administracyjne, techniczne i fizyczne zabezpieczenia, aby chronić dane osobowe znajdujące się w naszym posiadaniu przed nieautoryzowanym ujawnieniem, wykorzystaniem, zmianą czy zniszczeniem. Staramy się tworzyć i stosować odpowiednie procedury kontroli zabezpieczeń dla ochrony posiadanych przez nas danych przed wszelkim możliwym do przewidzenia ryzykiem.
Zastrzegamy sobie prawo zmian powyższej polityki prywatności poprzez ich opublikowanie na tej stronie internetowej.